opa op bezoek - Reisverslag uit Ecuador, Colombia van Maartje Rienks - WaarBenJij.nu opa op bezoek - Reisverslag uit Ecuador, Colombia van Maartje Rienks - WaarBenJij.nu

opa op bezoek

Door: Maartje

Blijf op de hoogte en volg Maartje

29 November 2016 | Colombia, Ecuador

Hallo lieve allemaal!

Zoals ik de laatste keer al schreef, we hadden een paar leuke dingen de afgelopen tijd!

Eerst 29 oktober natuurlijk Kayla´s 5de verjaardag. Ze wilde het graag op school vieren, en daar hebben ze hier op school geen probleem mee, dus dat was geregeld. Taart, piñata, spelletjes… ballonnen, muziek, snoep… cola en een mooie jurk, en klaar is kees. Ik word hier echt goed in inmiddels 

Een paar dagen daarna gingen we naar een waterval in de buurt. Het is een beetje een traditie in Ecuador, met de familie als uitje het binnenland in, naar een waterval of een rivier, de natuur in, eten mee en een beetje relaxen. Ik vind het altijd wel leuk, je komt op mooie plekken. Alleen is het water van rivier of waterval altijd heeeeeeeeel koud.

En toen natuurlijk het lang verwachte bezoek van opa en Adam en Jade! Ze kwamen 2 weken, en het was erg gezellig. We gingen een weekendje weg (5 uur rijden om uiteindelijk in een hotel een uur rijden van Canoa te belanden… niet zo heel goed geplanned zullen we maar zeggen). Maar het was wel erg leuk. Kyara en Kayla konden het meestal goed vinden met Adam en Jade, al deden ze hun soms ook wel een beetje pesten…. Een beetje jaloers denk ik. We hebben in iedere geval erg van het bezoek genoten!

Inmiddels zijn ze weer veilig thuis en kunnen we ons voorbereiden op het volgende bezoek: oma natuurlijk.

Dit was het wel weer even, kort maar krachtig.

Veel liefs voor iedereen!
Maartje

• 03 December 2016 - 13:00

Lies De Vroom:

Lieve Maart, nu maar weer wachten op oma. Duurt gelukkig niet lang. Dit alles vanuit een warm Zuid Afrika. Liefs mam