Prachtige Sjaals te koop! - Reisverslag uit Ecuador, Colombia van Maartje Rienks - WaarBenJij.nu Prachtige Sjaals te koop! - Reisverslag uit Ecuador, Colombia van Maartje Rienks - WaarBenJij.nu

Prachtige Sjaals te koop!

Door: Maartje

Blijf op de hoogte en volg Maartje

07 April 2017 | Colombia, Ecuador

Hallo lieve mensen,

Ben ik weer even!

Zoals het de Nederlandse handelsgeest betaamd, zoek ook ik naar alternatieve vormen van inkomsten als de situatie daarom vraagt 

Zo verkoop ik inmiddels kleren van de H&M in Canoa (koop zomerkleren online in de uitverkoop in Nederland, m´n vader stuurt het op of m´n moeder neemt het mee in de koffer, en verkoop het hier voor de originele prijs… aangezien de dollar/euro koers vrijwel 1 op 1 is, kan dat tegenwoordig).

En nu heb ik voor jullie natuurlijk ook iets moois uit Ecuador in de aanbieding; sjaals van alpacawol.

Het zijn grote, zachte sjaals in mooie kleuren (zie fotos) gemaakt van Alpaca wol. Wat is een alpaca vraag je je nu af? Alpaca’s zijn kameelachtigen en nauw verwant aan de lama. De dieren leven hoog in het Andes gebergte, voornamelijk in Peru en Bolivia. De hoogte en de koude, gure winters zorgen ervoor dat de alpaca een warme en kwalitatief hoogwaardige vezel produceert. Alpacawol is een holle vezel waar kleine zakjes lucht mee worden vastgehouden; daardoor heeft alpaca zachtere en zijdeachtige haren die isoleren tegen zowel kou als hitte. De alpaca vezel creëert hiermee een extreem lichte, warme en zachte textuur die heerlijk aanvoelt op de huid. Alpaca ademt en is licht genoeg om het hele jaar door te dragen. Bovendien is alpaca waterafstotend.

Dit stukje heb ik gejat van een site die alpaca sjaals uit Ecuador in Nederland verkoopt. Voor 50 euro.
Kijk zelf maar: https://www.sjaalmania.nl/merken/bufandy-amsterdam/ Op www.incadream.nl staan ze zelfs te koop voor 80 euro!

En nu natuurlijk het goede nieuws. Ik heb dezelfde sjaals te koop, voor maar 25 euro! Koopje toch? Ik heb zowel grote brede sjaals voor vrouwen voor 25 euro als kleinere voor mannen en kinderen voor 6 euro. Koop een grote en een kleine voor 30!

Nu ik toch reclame zit te maken… mijn moeder is bezig met een project voor Canoa, zij komt in juli met 3 vriendinnen 2 weken vrijwilligerswerk doen op scholen hier. Ze hebben inmiddels een eigen facebookpagina HOLA4CANOA. Even liken als het kan! Zij heeft ook allerlei dingen te koop uit Ecuador (tasjes, sleutelhangers, armbandjes, kleurige stressballetje, hangmatten etc) om fondsen te genereren voor hun project. Op Koningsdag zal ze op de vrijmarkt in Putten staan dus kom zeker even kijken!

En anders kun je haar altijd even schrijven of bellen op liesdemoorv@hotmail.com of 0622788735. Mocht je interesse hebben in een sjaal, neem dan ook even contact op met haar. Dan kun je ze even komen bekijken, of we kunnen ze opsturen.

Zeg het voort!
Liefs Maartje

p.s. Ik heb onlangs een donatie op mijn ABN rekening binnengekregen voor Canoa, heel erg bedankt hiervoor! Helaas kan ik niet achterhalen van wie hij is, alleen dat het van een protestantse kerk is. Als ik het geld aan iets goeds heb uitgegeven zal ik het hier op melden, maar ik zou toch nog graag een persoonlijk bedanktje mailen. Weet iemand waar deze donatie vandaan komt dan hoor ik het graag!

Liefs!

  • 12 April 2017 - 13:25

    Harm:

    Zuster,
    Zie k onze moeders toch weer zaken aan de man brengen op de foto!
    Lfs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Colombia, Ecuador

Maartje

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1234
Totaal aantal bezoekers 189835

Voorgaande reizen:

07 Juni 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: