Donaties, update - Reisverslag uit Ecuador, Colombia van Maartje Rienks - WaarBenJij.nu Donaties, update - Reisverslag uit Ecuador, Colombia van Maartje Rienks - WaarBenJij.nu

Donaties, update

Door: Maartje

Blijf op de hoogte en volg Maartje

20 September 2016 | Colombia, Ecuador

Van mijn gofundme site:

Hallo lieve allemaal, bij deze denk ik de laatste update, dan ga ik deze gofundmesite afsluiten. Hij is erg nuttig geweest, er zijn heel veel mensen mee geholpen, en ik ben iedereeen daar erg dankbaar voor!

Ik ga hier nog even kort weergeven wat er met al het geld gebeurd is. Er was natuurlijk meer geld dan de 2355 euro die via deze site gedoneerd was, onder andere een grote donatie van de Andreas Kerk in Putten, net als een donatie van zwemvereniging Triton uit Putten en van vrienden en familie die direct op mijn bankrekening hebben gestort.

Het totale plaatje is als volgt:

$200 gasfornuis voor Marcos, die huis en hotel verloren was.
$300 voor bakstenen voor schooltje Maria Bernarda in Canoa.
$3400, het schoolgeld van 8 kinderen voor het hele schooljaar betaald in school Los Algarrobos in Canoa.
$1900 in schoolboeken voor de school Los Algarrobos in Canoa
$700 in schoolspullen voor alle leerlingen voor het hele schooljaar voor school Maria Bernanrda in Canoa
$600 in schoolmeubilair (4 bureaus) voor school Maria Bernanrda in Canoa
$1000 in sproeiers en materiaal voor het wateringssysteem van het (enige) voetbalveld in Canoa. Dit is een project waar Jose Luis al een tijdje mee bezig is (hij had vorig jaar met donaties en fondsenwerving de watertank al gebouwd t.w.v. $5000). Door de aardbeving hebben de plannen wat vertraging opgelopen, maar dat het er komt, is zeker.

Brengt een totaal in donaties op $8100! Echt ongeloofelijk!

Zoals jullie zien hebben we er vooral voor gekozen om kinderen en onderwijs te steunen. Met $8100 kun je misschien net een huis voor 1 familie bouwen, maar ja, voor wie dan? En waarom niet voor iemand anders? Dan liever een heleboel kinderen helpen, zodat ouders zich geen zorgen hoeven te maken over geld voor boeken of schoolspullen dit jaar, en kinderen toch goed onderwijs kunnen bieden.

Mocht iemand nog willen doneren dan kan dat natuurlijk altijd nog! Gewoon op mijn bankrekening NL39ABNA0578200562. Dan zoek ik er een goed doel voor, want die zijn er nog altijd genoeg!

Nogmaals heel erg bedankt voor alles, jullie zijn geweldig!

Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Colombia, Ecuador

Maartje

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 584
Totaal aantal bezoekers 189828

Voorgaande reizen:

07 Juni 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: