Donaties, en wat ermee gebeurd is - Reisverslag uit Ecuador, Colombia van Maartje Rienks - WaarBenJij.nu Donaties, en wat ermee gebeurd is - Reisverslag uit Ecuador, Colombia van Maartje Rienks - WaarBenJij.nu

Donaties, en wat ermee gebeurd is

Door: Maartje Rienks

Blijf op de hoogte en volg Maartje

05 Juli 2016 | Colombia, Ecuador

Van m´n gofundme site:

Hallo iedereen!

Het is weer even geleden dat ik wat geschreven heb, sorry daarvoor!

Erg druk met het leven hier, het hotel draaiende houden zonder personeel, de administratie weer bij te werken, en m´n meisjes de aandacht geven die ze verdienen (en opeisen ...) natuurlijk.

Maar ik ben jullie lieve mensen en jullie donaties niet vergeten natuurlijk! Geloof het of niet, het is niet eens heel makkelijk om geld goed te doneren... je wilt dat het goed terecht komt, bij mensen die het echt nodig hebben en er iets goeds mee doen.

Na veel denken en rondkijken heb ik besloten om het grooste gedeelte van jullie fondsen (zowel via gofundme als gestorte bedragen op m´n bankrekening) te doneren aan de plaatselijke basisschool, waar Kyara ook op zit. Het is een school met zo´n 90 kinderen, die voor het grootste gedeelte draait op giften uit het buitenland en een maandelijkse eigen bijdrage van de ouders van $40 per maand per kind. Veel van de ouders zijn hun inkomsten kwijtgeraakt, en weten dus niet hoe ze dit jaar dat geld op gaan hoesten. $40 lijkt misschien niet veel, maar dat is het in dit geval wel...

Met het geld hebben we voor 8 kinderen voor dit hele schooljaar het schoolgeld kunnen betalen! Het waren schrijnende gevallen, geloof me, en is gebeurd in overleg met de directrice van de school... De ouders zijn jullie erg dankbaar, nu hoeven ze zich in ieder geval hier geen zorgen meer over te maken.

Deze donatie van $3400 sluit aan bij 2 van mijn overtuigingen: het is voor kinderen, wie de grootste slachtoffers van dit hele gebeuren zijn, en het komt ten goede aan goed onderwijs, iets wat van levensbelang is in deze maatschappij.

Ik hoop dat iedereen het het met mij eens is!

De foto´s zijn van de kinderen die met jullie hulp weer een jaar onbezorgd naar school kunnen gaan!

Veel liefs voor iedereen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Colombia, Ecuador

Maartje

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 189818

Voorgaande reizen:

07 Juni 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: